Scarlet

Scarlet

fredag 20 februari 2015

Tonåring

Jag är fullt medveten om att mina inlägg kan te sig ut som om jag vore en tonårstjej som pendlar mellan att vara kär i Anders och sen Oskar och sen Erik och tillbaka till Anders igen.
Högst medveten.

Men jag är singel och jag får intressen här och var, vissa sätter sig starkare vissa flyger iväg.

M som i Markus har fortfarande en fin plats hos mig, och jag har svårt för att hitta någon "ny" kille som ska "ersätta" honom. Men jag måste erkänna för mig själv att det inte finns någon framtid med honom just nu. Så därför.. låter jag mig se mer.

Och P, som jag inte kommer skriva ut namnet på här nu, har en särskild plats hos mig och vi har en pågående relation just nu där vi är vänner och kan prata om det mesta.
Det råkar bara vara så att jag var intresserad/kär/förälskad i honom en längre tid mer eller mindre.
Och att han vet om det, att jag varit intresserad.

Och ja, texterna kommer pendla här.
Jag skriver utefter dagsläget och jag styrs av mitt stora känsloliv.

Så ja, jag är högst medveten om tonårstankarna. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar