Scarlet

Scarlet

måndag 2 mars 2015

Födelsedagsfirande?

För första gången någonsin så har jag helt tappat tanken på min födelsedag.

Varje år, alltså VARJE år, så länge jag kan minnas, så har jag alltid varit "redo" att fylla ett år äldre. I januari eller februari brukar alltid den känslan kommer att det är dags att bli äldre.
Det är inte så att jag inte känner att det är dags.. jag är redo för att bli 31, men känslan har uteblivit i år.
Och i slutet av februari brukar jag alltid skicka ut inbjudningar till mitt födelsedagsfirande. Det har jag gjort i typ 10 år tror jag.
Och jag brukar alltid vara så ivrig att jag har alla planer klara redan i början av februari, men jag avvaktar för att inte vara för tidig men ändå vara tillräckligt tidig för att folk ska kunna planera in i deras almanacka och fixa eventuell barnvakt.

I år?
Nada! Inget alls. Inte en endaste tanke.
Jag vet inte alls.
Det var först idag jag kom att tänka på det, började fundera på hur jag ska fira mig i år.
Jag vet inte.
Och det är jävligt ovanligt för att vara mig.
Jag som är planeringsmänniskan nr1.
Men jag har ingen planering what so ever.

Varför?
Antagligen för att saker i mitt liv är jävligt röriga; och då menar jag VÄNNER!

Jag vet inte ens om min absolut närmaste vän kommer dyka upp eller ens säga ett pip till mig på min födelsedag.
Och bara det får mig i obalans.
Fuck it liksom.

Men annars?
Nej, jag vet inte vad jag vill göra med mitt födelsedagsfirande.
I have no idea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar